Hinnangute järgi müüakse tahvelarvuteid järgmise kahe aasta jooksul rohkem kui 165 miljonit, kuna need on saamas tarbijate hulgas aina populaarsemaks. Tänu sellele oleme täiendamas võimalusi tahvelarvutite sihtimiseks.

Järgmise paari nädala jooksul ilmub teie AdWordsi kampaaniate seadetesse (“Võrgustikud ja seadmed” jaotisesse) uus sihtimisvalik nimega "Täielike brauseritega tahvelarvutid". Varem oli teil võimalik sihtida konkreetselt Apple'i iPad-seadmeid, kuid uue võimaluse abil saate oma reklaame sihtida kogu tahvelseadmete kategooriale. Lisaks saate täpsemalt valida teie AdWordsi reklaame kuvavaid seadme- ja operatsioonisüsteeme. Näiteks selleks, et teie reklaame esitataks Apple'i iPadis, on teil võimalik valida oma seadme sihtimise valikuks “Täielike brauseritega tahvelarvutid” ja operatsioonisüsteemi valikuks “iOS”. Tahvelarvutite sihtimine on esialgu veel saadaval ainult Apple'i seadmete jaoks, kuid lähitulevikus laiendame reklaamide esitamist ka muudele seadmetele.

Teie reklaame hakatakse automaatselt näitama tahvelseadmetes kohe, kui see võimalus on teie kontol saadaval, ja teil pole tarvis selleks rohkem midagi teha. Kui teie kampaaniad sihtisid spetsiaalselt Apple'i iPad-seadmeid, võite märgata näitamiste arvu ja kulude suurenemist, sest kaasame oma reklaami esitamise valikutesse rohkem tahvelarvuteid. Kui te ei soovi, et teie reklaamid ilmuvad tahvelseadmetes, saate selle eelistuse määrata oma seadme sihtimise seadetes, järgides neid juhiseid.

Hetkel saab tahvelseadmetes näidata ainult standardseid tekst- ja piltreklaame. Veenduge, et teie koduleht renderdatakse tahvelseadmetes korrektselt, kuna meie süsteem tõkestab teie reklaamide esitamise tahvelseadmetes automaatselt, kui tuvastame, et mobiilikasutajad suunatakse lehele, mis sisaldab suurel määral Flashi või muud sisu, mida ei renderdata õigesti. Selliste reklaamide korral ilmub reklaamioleku tulpa märge “piiratud”. Lisateavet leiate järgmisest abikeskuse artiklist.

Loodame, et need uued sihtimisvalikud võimaldavad teil klientidega eri seadmetes ja eri platvormidel edukalt ühendust võtta.